12 Haziran 2009 Cuma

Uzun bir aradan sonra bloğuma tarif ekleyebiliyorum.Havaların ısınmasıyla birlikte hamurişlerine ve tatlılara ara verdim,bu kekimde daha önce yapıp yayınlayamadığım bir tarifim,denemek isteyenlere tavsiye ederim lezzetli bir kek,şimdiden afiyet olsun.Bugün karneler alındı ve çocuklarla birlikte bizde yaz tatiline girdik ,yoğun bir dönemden sonra çok iyi gelicek olan uzun bir tatil dönemi herkese şimdiden iyi tatiller güzel bir yaz olur işallah.
PEYNİRLİ KEK


3 su bardağı un

3 yumurta(1 tanesinin sarısı üzerine)

1 su bardağı yoğurt

1 paket kabartma tozu

1 su bardağı sıvıyağ

1 su bardağı beyaz peynir rendesi

ince kıyılmış dereotu

kıyılmış maydanoz

1 çay kaşığı tuz

üzeri için susam


Bir yumurta sarısını üzerine sürmek için ayırın.Kalan yumurtaları iyice çırpın,yoğurt,sıvıyağ,tuz,kabartma tozunu ekleyip çırpmaya devam edin.Peynir rendesi ,dereotu ve maydanozu da ekleyip yağlanmış kalıba yayın üzerine yumurta sarısı ve susam serpin 180 derecede 30-40 dk pişirin.(ben bu sefer üzerine yumurta sarısı sürmedim size orjinal tarifi yazdım).

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...