29 Kasım 2012 Perşembe

PATATES PASTASI

7 adet büyük boy patates(1,5 kg)
5 adet havuç
5 diş sarımsak
750 gr yoğurt
süslemek için dereotu





Patatesleri haşayın ve rendeleyin,içine tuzunu,karabiberini ve pulbiberini ekleyip hamur gibi yoğurun.Ayrı bir yerde havuçlarınızı rendeleyin ve tavada soteleyin.İsterseniz süzme yoğurt kullanabilirsiniz ben kendim süzdürdüm, yoğrdunuzdan bir kase kadarını ayırın ve içine sarmısağınızı ekleyin havuç soğuduktan sonra yoğurtla karıştırın, ben 2 kaşık da mayonez ekledim.Kelepçeli bir kalıbı streç filmle kaplayın ve patates hamurunuzun yarısını ayırıp elinizi ıslatarak kalıbınıza yayın, ortasına havuçlu karışımınızı yayın kalan patatesi de yağlı kağıt üzerine açıp havucun üstüne kapatın.Biraz dolapta beklettikten sonra servis yapacağınız tabağa ters çevirip alın ve üzerine ayırdığınız yoğurdu sürün  dereotuyla süsleyin.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...